Thursday, June 8, 2017

تلویزیون اورینت:‌ تأکید مریم رجوی بر نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران

http://www.iran-efshagari.com/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%E2%80%8C-%D8%AA%D8%A3%DA%A9%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%B1%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D9%86/

مریم رجوی پرزیدنت اپوزیسیون ایران در یک افطاری ماه رمضان گفت: تروریسم، یک پایه اصلی آخوندهای تهران است. وی به نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران فراخوان داد.

در همین حال دکتر نصر الحریری رئیس هیأت اپوزیسیون سوریه در مذاکرات ژنو خواهان بیرون کردن رژیم ایران از سازمان همکاری اسلامی شد و تأکید کرد رژیم ایران نزدیک به ۹۰هزار شبه‌نظامی فرقه‌گرای چندملیتی را برای قتل مردم سوریه و انقلاب آنها به این کشور گسیل داشته است.
تلویزیون اورینت ۱۵خرداد ۹۶
هیأتهایی از نمایندگان انجمنهای مسلمانان در فرانسه و هیأتهای دیگری از کشورهای عربی و اسلامی و هیأتی از اپوزیسیون سوریه در پاریس در یک ضیافت افطاری که مقاومت ایران تدارک دیده، گردهم آمدند
اینجا صاحبان یک قلب واحد برای وحدت و همبستگی در مبارزه با بنیادگرایی و تروریسم و خصومتهای فرقه‌یی که منبع اصلی آن رژیم آخوندی حاکم در تهران است، دعا می‌کنند.
احمد خطاب نویسنده و روزنامه‌نگار سوری:
«امکان ندارد مشکل سوریه و عراق را حل کرد جز با غلبه بر لانه مارهای افعی که در قم و در واقع در تهران است.. تمام شبه‌نظامیانی که در سوریه و لبنان و عراق و یمن سر می‌برند و کشتار می‌کنند، از دستور رژیم ایران در قم و تهران پیروی می‌کنند. این بسیار تأسف‌بار است. لذا اینجا به ضرورت همکاری مشترک میان کشورهای عربی و اپوزیسیون ایران میرسیم».
مریم رجوی پرزیدنت مقاومت ایران با تأکید بر ضرورت نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و اخراج آن از سوریه و عراق و کشورهای دیگر تأکید می‌کند.
دکتر نصر الحریری رئیس هیأت اپوزیسیون سوریه در مذاکرات ژنو

«امکان ندارد امنیت و ثباتی وجود داشته باشد و صلح درسوریه و منطقه و جهان پایدار بماند مگر پروژه کثیف رژیم ایران در منطقه مهار شود»

No comments:

Post a Comment